Sublime glow





hehkeän puhdasta











Olen lähtökohtaisesti sitä mieltä, että rahalla saa laatua. Viime aikoina olen alkanut miettimään, kuinka paljon sellaisella mielikuvalla hyödynnetään juurikin kalliiden tuotteiden myyntiä. Ennen oli tasan varmasti niin, että korkeampi hinta takasi laadun. Tavarat kestivät sukupolvelta toiselle. Nyt kun tuotteista valta-osa tuotetaan halpatuontimaissa, voi tunnetunkin merkin takana olla hutiloitua työtä. Olen tähän jonkin kerran törmännyt. Loppupeleissä, mistä kuluttaja varmuudella tietää, mitä ostaa?

Elämä on.

No mutta, nyt itse asiaan. Mä nimittäin löysin aivan ihanan ihon puhdistusöljyn. Enkä edes sitä etsinyt. Se tuli mun luo. Tai siis huomasin sen päivittäistavarakaupan kemppari-osastolla. Ensivaikutelma tehdään vain kerran: Selkeä linjainen pullo, kaunis okraan vivahtava väri ja lupaus että samalla aineella voi puhdistaa kasvoilta jopa vedenkestävän meikin. Muuta ei tarvittu. Ostin.

Viikon käytön jälkeen olen valmis kehumaan. Kevyt tuo öljymäisyys, mutta sopivan jykevä jotta tunne puhdistumisesta saavutetaan. Pesun jälkeen iho on kuin vauvan peppu. Sileä ja pehmeä.


L´Oréal Paris Sublime Glow <3

Ja hyvin mahtuu samalle hyllylle ns. merkkituotteiden kanssa :D






Ei kommentteja

Mukavaa, että olet löytänyt blogiini. Kiitos jos vielä käytit aikaasi kommentointiin. Eläköön keskustelu!
Seuraamalla Oikeasti aikuista somessa, saat tiedon uusista postauksista ensimmäisten joukossa.

Facebook, Google +, Instagram, Pinterest @oikeastiaikuinen