Aikaa itselle





- 4/5 päivä

Mulla on pitkäaikainen kampaajasuhde. Yhdessä mietittiin tänään Jaanan kanssa että toistakymmentä on meitä yhdistänyt mun hiukset. 
Tuttuus ja turvallisuus on mulle tärkeää. Kun luottokampaaja on löytynyt hänen perässä olen valmis kulkemaan vähän pidemmällekin. 
Jaanaa olen seurannut neljänteen kampaamoon. Muuttosäde on onneksi ollut muutama kilometri suuntaan ja toiseen. Nyt Jaanan liike on pienen kävelymatkan päässä kotoa. 

Kampaajalla käy noin viiden viikon välein. Se on hiuksilleni sopiva väli.
Olen vaihtelunhaluinen. En kovin kauan jaksa katsella samaa hiusmallia. Jaana on aina valmis ideoimaan jotain kivaa pientä uutta. Tällä hetkellä on menossa hiuksien kasvatus vaihe. Se alkoi vuosi sitten kun Nizzan reissulla näin erään ranskattaren tyylikkään hiusleikkauksen. Naisen hienostunut käytös ja hänelle erittäin hyvin sopiva hiusmalli iski tajuntaani kuin leka. Kuvasin naisen ja matkan jälkeen esittelin kuvan Jaanalle. Uutta hiusmallia kohti on sen jälkeen menty. Lyhyestä poikamallista kohti naisellisempaa.
Tavoite alkaa olla jo saavutettu. Vielä vähän molemmilta sivuilta pidemmäksi ja otsatukan kasvattaminen pois. Sitten se olisi siinä. Ainakin sen aikaa kun jotain muuta alan kaivata.





Kampaajalla käynti on aina hetki itselle. Pyrin käynnin järjestämään niin, että ei ole kiirettä mihinkään. Kampaajan jälkeen korkeintaan vähän shoppailua ja sitten kotiin. Nauttimaan uusista hiuksista. 
Itsensä hemmottelu on noussut arvoon arvaamattomaan. Satsaan siihen aikaa ja tarvittavan määrän rahaa. 
Eikä senttiäkään mene hukkaan. Investoinhan itseeni

Ei kommentteja

Mukavaa, että olet löytänyt blogiini. Kiitos jos vielä käytit aikaasi kommentointiin. Eläköön keskustelu!
Seuraamalla Oikeasti aikuista somessa, saat tiedon uusista postauksista ensimmäisten joukossa.

Facebook, Google +, Instagram, Pinterest @oikeastiaikuinen